آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

درکلاس محبت پشت نیمکت های صمیمیت درس عشق

 

و دوستی و یکی شدن روآغاز کردیم


حالابه آخرین درسش رسیدیم.....


هردومیدونیم که باید:


عشق ورزیدبه همسفر زندگی وبایدموندگار بود درفلب یاران


پس ای دوست!ای مهربون !ای همسفر


بیا همیشه به یاد هم باشیم وهیچ وقت هم رو فراموش نکنیم...

 

برای امروزوفردا باتو عهدمیبندم که نهایتِ


شادی رو به تو هدیه کنم،عهدمیبندم نه درصداقتت شک کنم

 

و نه بی اعتماد،بلکه زندگی تو رو بارشد و ژرفای


بیشتری غنی سازم...عهدمیبندم که هرگز تلاش نکنم تاتورا تغییر دهم

 

بلکه تغییراتی که خود میپذیری رو بپذیرم


ومحبتت را میپذیرم بی آنکه دغدغه ی فردا راداشته باشم،

 

چون میدانم فردا بیش ازامروز دوستت خواهم داشت.یاحق

 



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت0:28---12 مرداد 1391
خوشبختی را در همین لحظه باور کن ، لحظه ای که دلی به یاد توست...پاسخ:مساحت خلوتم را پر کن ، عمودی یا افقی فرقی نمیکند ، همین که ضلعی از چهار دیواری ام باشی کافیست . آسمونت آبی

باقر صادقی
ساعت23:09---10 مرداد 1391
به وبلاگم سر بزنید و نظر بدید و در مورد موضوعی که دوست دارید بهم بگید تا براتون شعر بگم.
پاسخ:سلام دوست خوبم ممنون از حضورگرمت...ولی آدرس وبلاگت رو اشتباه زدی لطفا دوباره آدرستو برام بذار چون نتونستم پیجت رو ببینم..موفق باشی یاحق


داداش ایلیا
ساعت15:05---10 مرداد 1391
بسم الله الرحمن الرحیم



الله لا اله الا هو الحی القیوم لا تاخذه سنه ولا نوم له ما فی السماوات و ما فی



الارض منذ الذی یشفع عنده الا باذنه یعلم ما بین ایدیهم وما خلفهم ولایحیطون



بشیء من علمه الا بما شاء وسع کرسیه السماوات والارض ولا یوده حفضهما



وهوالعلی والعظیم لا اکراه فی الدین قد تبین الرشد من الغی فمن یکفر بالطاغوت



ویومن بالله فقط استمسک بالعروه الوثقی لا انفصام لها والله سمیع العلیم الله ولی



الذین آمنو یخرجهم من الظلمات الی النور و الذین کفرو اولیا ئهم الطاغوت یخرجونهم



من النور الی الظلمات اولئک اصحاب النار هم فیها خالدون



صدق الله العلی العظیم



ایلیا[گل]
پاسخ:این موهبت الهی ست صبح چشم بگشایی و یادت بیاید دوستی داری آبی تر از آسمان ، زلالتر از شبنم و روشنتر از صبح . . .یاحق


رها
ساعت3:08---7 مرداد 1391
دستان من لایق شكوفه های اجابت نیست پس بگذار دعاهایم را در دستان شما بنشانم تا اجابتشان را نظاره كنم.
التماس دعا.


داداش ایلیا
ساعت20:06---6 مرداد 1391
سلام

کتابی که در زندگی محتوایش به عشق مکتوب گشته و بند بند خطوطش مزین است به نام مقدس عشق هیچ گاه به کنج ارشیو کتابخانه ی زندگی نخواهد خزید ... درس عشق همواره ورد زبان اساتید عاشق مسلکیست که خود قربانی عشقند و مدرس عاشقی ...

مانا باشید و روان ..

ایلیا


شفیق
ساعت17:33---5 مرداد 1391
سلام وب جالبی داری اگه مایلی تبادل لینک کنیم اگه خواستی من رو با نام وب تفریحی و به روز تنها لینک کن وبیا تو وبم بگو تا لینکت کنم.
پاسخ:سلام دوست خوبم ممنون ازحضورگرمت من لینکت کردم...موفق باشی یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 5 مرداد 1391برچسب:, ] [ 12:48 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 223
بازدید دیروز : 898
بازدید هفته : 1346
بازدید ماه : 1337
بازدید کل : 72018
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush