آسمون دلدادگی

آسمون دلدادگی
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان <آسمون دلداگی> آسمون دلدادگی و آدرس asemone.abi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
 

امروزداشتم فکرمیکردم که این لحظه ها

میتونن منو به بکریتی خاص برسونن 

ازتکرارزندگی خسته شدم؛امروزم مثه هروز پرشدم از خیالات...  

دلم برای پرواز پرستو تنگ شد.... 

امرزوم مثه هروز دوست داشتم ازبزرگسالی استعفابدم

وبشم یه بچه ی 8ساله 

به یه ساندویچی برم و خیال کنم که   

یه هتلِ پنج ستاره اس!!!  

زیرِدرخت بلوط بادوستام منچ بازی کنم!!! 

می خوام فک کنم شکلات بهتر از پولِ.....  

چون میتونم راحت شکلاتم رو بخورم.... 

امروزبدجور هوس کردم باهمبازی بچگی هام بادبادک 

 درست کنم و برم روپشت بوم و بفرستمش روهوا! 

خیلی وقته که عاشقه ساده بودنم 

عاشقه فکرکردن به این که چقدر میتونه دنیاقشنگ باشه  

دوست داشتم مثه بچگی هام ازپیچیدگی های دنیا بی خبر باشم  

دنیای آدم بزرگا یعنی این: 

گاهی باید نباشم تا بفهمم نبودنم واسه کی مهمه ؟  

اونوقته که می فهمم باید همیشه با کی باشم. 

یه آدمایی هستند که هیچ وقت ترکت نمیکنن 

ولی بلدن کاری کنن 

تا خودت یواش یواش ترکشون کنی.... 

حالاشایدهمیشه کنارشون باشی 

ولی شایدجوری از خاطرت پاکش کنی که 

هیچ خاطره ای ازش برات باقی نمونه 

خدایا ... 

طاقت من رو با طاق آسمونت ... 

اشتباه گرفتی ... 

این پیمانه ...  

خیلی وقته که پر شده    

یاحق


نظرات شما عزیزان:

ساعت1:03---14 آبان 1391
سلام دوست عزیز اگه کنکوری هستین یا دوستای کنکوری دارین با ما در ارتباط باشید


در خدمت شما هسیم با روش های فوق حرفه ای برای هر درس با اساتید برجسته کافیه امتحان کنین


گروه اموزشی استاد حسین احمدی


برای مشاوره و برنامه ریزی و خرید سی دی های اموزش با این شماره تماس بگیرین


یوسفیان پور(مشاور ارشد استاد احمدی)09199812281



پاسخ:
پاسخ:سلام دوست خوبم ای کنکور... خواهش میکنم ، بی حوصلگی هایم را ببخش ، بدخلقی هایم را فراموش کن ، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر ، در عوض من هم تو را می بخشم که مسبب همه ی اینهایی .****دوست خوبم ممنون از حضور گرمتون من نه کنکوری هستم و نه پشت کنکوری دارم ولی به رسم ارادت به همه ی پشتِ کنکوری های عزیز تبلیغ شمارو در معرض دید حضار گذاشتم...باآرزوی روزهای سرشاراز موفقیت برای همه ی اونایی که درراه زندگی تلاش میکنند....درود بر آدم های خوب ، آنها که در اندیشه ی دیگران تصویر زیبا می نگارند .یاحق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 آبان 1391برچسب:, ] [ 23:42 ] [ آسمون آبی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

میگن سه موقع دعا برآورده میشه یکی وقت اذون یکی زیر بارون یکیم وقتی دلی میشکنه..... من وقت اذون زیر بارون با دلی شکسته دعا کردم خدایا هیچ دلی نشکنه . . .
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 267
بازدید دیروز : 898
بازدید هفته : 1390
بازدید ماه : 1381
بازدید کل : 72062
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 771
تعداد آنلاین : 1


MusiC Dariush